Garantie & retour

Heb je vragen? Wij hebben antwoorden!

Das machst du schnell und einfach mit dem Online-Retourenformular.

RÜCKGABEBEDINGUNGEN

Fülle innerhalb von 14 Tagen das Online-Retourenformular aus und gib deutlich an, welches Teil fehlt. Vergiss nicht, bei der Anmeldung die Seriennummer hinzuzufügen. Gib auch an, welche dieser 2 Lösungen du haben möchtest:

  • Das fehlende Teil nachliefern
    In den meisten Fällen hast du das fehlende Teil innerhalb von 2 Wochen bei dir zu Hause. Wenn wir das Teil nicht nachliefern können, nehmen wir Kontakt mit dir auf und tauschen das Produkt nachträglich für dich um.
  • Ein neues Produkt
    Du hast das neue Produkt dann einen Tag nach unserem Empfang der Rücksendung bei dir zu Hause.

Das klären wir natürlich für dich. Fülle innerhalb von 14 Tagen das Online-Retourenformular aus. Du kannst hierauf angeben, dass du ein Ersatzprodukt haben möchtest. Gib deutlich an, dass dein Produkt beschädigt geliefert wurde und was deine gewünschte Lösung ist. Wir kommen dann, um dein Produkt bei dir abzuholen oder gegen ein neues Produkt umzutauschen.

Ja, voor tweedekansproducten gelden dezelfde retourvoorwaarden als voor nieuwe producten. Je kunt je retour eenvoudig aanmelden via het online retourformulier.

Als je product binnen 14 dagen na aankoop kapot gaat, ontvang je meestal een nieuw product. Gaat je product daarna kapot? Dan repareren we je product.

Je kunt je retour eenvoudig registreren met het online retourformulier.

Dann wurde das Produkt wahrscheinlich nicht im Originalzustand zurückgesendet. In dem Fall bestimmen wir anhand des Zustands, wie hoch die Wertminderung ist. Die maximale Wertminderung beträgt 45 %.

Het uiteindelijke bedrag dat je ontvangt wordt bepaald door twee dingen:

  1. De afschrijving van het product. Deze is gebaseerd op drie factoren:
  • Schade aan het product,
  • Schade aan de verpakking,
  • volledigheid van het product.
  1. De kosten die we maken door het product door te verkopen. Vergeet niet om duidelijke foto’s te maken en een goede beschrijving te geven. Deze kosten bedragen € 7,00 en worden samen met de waardevermindering ingehouden.

Je hoeft je retourzending niet te annuleren. Je retourzending vervalt automatisch als je je product niet binnen 14 dagen na registratie terugstuurt. Wil je iets wijzigen na je retourzending? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bijna altijd. Maar het hangt logischerwijs af van de staat van het product. Voor een volledige terugbetaling is het belangrijk dat je het product in originele staat en onbeschadigd terugstuurt. Zo kunnen we iemand anders nog verblijden met een nieuw product.

Anders bepalen we de hoogte van de afschrijving op basis van de staat van je product.

Kijk dus gerust naar het product zoals je dat in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een pan uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar gebruik hem niet om mee te koken.

Ja, natuurlijk. Je kunt alle producten uit je bestelling afzonderlijk retourneren. Je kunt in het online retourformulier aangeven welk product je wilt retourneren.

Je kunt je retour binnen 14 dagen na ontvangst van je product aanmelden. Je krijgt dan nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis te retourneren. Je hebt 2 opties:

  • ruil je product gratis om voor een ander product.
  • uw product gratis retourneren en uw geld terugkrijgen.

Voor een volledige terugbetaling is het belangrijk dat je het product in originele staat en onbeschadigd terugstuurt. Bekijk het product op dezelfde manier als in de winkel.

Je kunt je keuze aangeven op het online retourformulier. Na 14 dagen repareren we je product en zijn bovenstaande opties niet meer van toepassing.

U zult begrijpen dat de volgende items niet kunnen worden geretourneerd:

  • Software die niet verzegeld is. Je kunt het nieuwste FIFA-spel dus niet retourneren nadat je het gespeeld hebt.
  • Waardebonnen, cadeaubonnen en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn.
    Cartridges en toners waarvan de verzegeling en folie zijn verwijderd.

We geven geen geld terug voor diensten die correct zijn uitgevoerd door postbodes en technici. Dit omvat:

  • Installatie- en montagekosten;
  • ingewisselde vouchers voor montage en/of installatie;

Ja, we storten het geld niet terug op de cadeaubon, maar schrijven het bij op je account als shoptegoed.

Je kunt je retour eenvoudig aanmelden via het online retourformulier.

Je hebt 2 opties binnen 14 dagen na ontvangst van je product:

  • ruil je product gratis om voor een ander product,
  • je product gratis retourneren en je geld teruggestort krijgen.

Je kunt je keuze aangeven op het online retourformulier.

Wow, dat was niet opzettelijk. Meld dit alsjeblieft aan onze klantenservice. Wij staan 5 dagen per week voor je klaar en zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.

STATUS RÜCKGABE

Zodra we je retourzending hebben verwerkt, storten we je geld binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld terugkrijgt, hangt af van je betaalmethode.

Het kan zijn dat je je geld in meerdere termijnen terugkrijgt. Dit kan twee oorzaken hebben:

  • Je hebt het bedrag of een deel ervan betaald met een cadeaubon of een tegoedbon. Je ontvangt het bedrag dan terug in de vorm van shoptegoed.
  • Je hebt een product geruild voor een ander product. In dit geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerste hebt betaald. Heb je het vervangende product betaald? Dan wordt het resterende bedrag apart aan je terugbetaald.

Zodra we je retourzending hebben verwerkt, storten we je geld binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld terugkrijgt, hangt af van je betaalmethode.

Het kan zijn dat je je geld in meerdere termijnen terugkrijgt. Dit kan twee oorzaken hebben:

  • Je hebt het bedrag of een deel ervan betaald met een cadeaubon of een tegoedbon. Je ontvangt het bedrag dan terug in de vorm van shoptegoed.
  • Je hebt een product geruild voor een ander product. In dit geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerste hebt betaald. Heb je het vervangende product betaald? Dan wordt het resterende bedrag apart aan je terugbetaald.

Zodra we je geretourneerde product hebben ontvangen, sturen we je nieuwe product op. Je ontvangt het de volgende dag. Is je nieuwe product niet op voorraad? Dan brengen we je natuurlijk op de hoogte en krijg je je geld terug.

ABLAUF DER RÜCKGABE

Goedkoper product We betalen je het verschil binnen 5 werkdagen terug via de betaalmethode die je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen. Was de factuur van Klarna de betaalmethode voor je bestelling? Dan ontvang je binnen 5 dagen een aangepaste factuur of een terugbetaling van Klarna.

Duurder product Je ontvangt van ons een betalingsverzoek voor het verschil. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt het product verzonden.

  • Registreer je aangifte met het online aangifteformulier.
  • Bereid je product voor op de terugreis:
    Verpak het goed en stevig. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking. Zo is de kans op schade minimaal en kunnen we er misschien iemand anders blij mee maken. Heb je de originele verpakking niet bij de hand? Geen probleem, wij controleren de staat van je geretourneerde product en bepalen de waardevermindering.
  • Stuur de verpakking in een kartonnen doos of een andere stevige doos die je zorgvuldig afsluit.
    Verwijder indien nodig je gegevens en je account.
    Print je verzendlabel uit en plak deze op de omdoos. Je vindt dit in de e-mail die je van ons hebt ontvangen.
  1. Stuur het pakket gratis naar een DHL Servicepunt bij jou in de buurt.

Dat hangt af van het specifieke product. Voor kleine producten bieden we een andere oplossing dan voor grote producten.

Voor de meeste producten vragen we je om het product zelf naar ons terug te sturen. Verpak het product en stuur het naar een DHL-servicepunt bij jou in de buurt.

Je kunt hierover lezen op onze informatiepagina.

iphone

  1. Open “Instellingen”, tik op de naam van je Apple ID en selecteer “iCloud”.
  2. Scroll naar beneden en selecteer “iCloud back-up”.
  3. Selecteer hier “Nu back-up maken”. De datum en tijd van je laatste back-up worden onderaan weergegeven. Zo kunt u zien of de back-up succesvol was.

Gib das Passwort von deiner Apple-ID ein.

Als “Zoek mijn iPhone” is geactiveerd, kunnen reparateurs je iPhone niet repareren. Het is daarom belangrijk dat je deze functie in een paar stappen deactiveert.

  1. Open “Instellingen” en tik op de naam van je Apple ID.
  2. Selecteer “Waar is?
  3. Bovenaan staat “Zoek mijn iPhone”. Tik erop.
  4. Deactiveer “Zoek mijn iPhone”.
  5. Voer nu het wachtwoord voor je Apple ID in en tik rechtsboven op “Deactiveren”.
  1. Open “Instellingen” en tik op “Algemeen”.
  2. Scroll naar beneden en selecteer “Reset”…
  3. Tik op “Alle inhoud & instellingen verwijderen”.
  4. Is de iCloud-back-up gelukt? Selecteer dan “Nu verwijderen”.
  5. Voer de code van je iPhone in en tik op “OK”. Al je gegevens worden nu verwijderd en de iPhone wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

SAMSUNG-SMARTPHONE

Du kannst deine Konten ganz einfach über die Einstellungen vom Handy entfernen. Vergiss nicht, vorher ein Back-up zu erstellen.

  • Schritt 1: Erstelle ein Back-up.
  • Schritt 2: Gehe über die Einstellungen zu Konten.
  • Schritt 3. Entferne deine Konten.

Beim Entfernen von Konten gehen alle Daten verloren. Erstelle daher zuerst ein Back-up. So sicherst du deine Daten online. Wenn du dich beispielsweise mit deinem Google-Konto auf einem neuen Smartphone anmeldest, stellt das Gerät deine Daten automatisch aus dem Back-up wieder her. Unser Ratgeber bietet dir einen Schritt-für-Schritt-Plan zur Erstellung eines Back-ups.

Ein Back-up deines Android-Smartphones erstellen

Das Erstellen eines Backups über Google ist am einfachsten. Diese Methode funktioniert mit jedem Android-Smartphone. Darüber hinaus verfügst du wahrscheinlich bereits über ein Google-Konto, um beispielsweise Apps aus dem Play Store herunterzuladen. So erstellst du ein Backup über Google:

  • Schritt 1: Öffne Google Drive und gehe zu Einstellungen
  • Schritt 2: Erstelle ein Backup
  • Schritt 3: Lade Google Fotos herunter und erstelle ein Backup
  • Schritt 4: Öffne Google Fotos und aktiviere das Backup
  •  

Schritt 1: Öffne Google Drive und gehe zu Einstellungen

    1. Öffne die Google Drive-App. Hast du diese noch nicht auf deinem Smartphone installiert? Lade sie dann aus dem Google Play Store herunter.
    2. Tippe auf die 3 Streifen in der linken oberen Ecke.
    3. Tippe auf die 3 Streifen in der linken oberen Ecke.
Schritt 2: Erstelle ein Back-up.
  1. Tippe auf Sichern und zurücksetzen.
  2. Prüfe, ob unter Konto dein Google-Konto eingestellt ist. Ist dies nicht der Fall? Tippe dann auf Konto, um dich bei deinem Konto anzumelden.
  3. Wähle „Jetzt sichern“.

Dein Smartphone erstellt jetzt eine Sicherungskopie deiner Apps, Daten und Kontakte. Du siehst den Fortschritt des Back-ups in dem blauen Balken oben im Bildschirm. Willst du auch ein Back-up deiner Fotos und Videos machen? Gehe dann zu Schritt 3.

Schritt 3: Lade Google Fotos herunter und mach ein Back-up

  1. Lade die App Google Fotos aus dem Play Store herunter. Hast du diese App schon auf deinem Handy? Fahre dann mit Schritt 4 fort.
  2. Öffne die App Google Fotos und tippe auf Erlauben.
  3. Prüfe, ob dein Konto ausgewählt ist. Ist dies nicht der Fall? Tippe dann auf das aktuelle Konto. Melde dich anschließend an, indem du auf Konto hinzufügen tippst.
  4. Tippe auf Sicherung aktivieren.
  5. Wähle aus, in welcher Qualität du deine Fotos speichern willst, und tippe auf Bestätigen.

Google Fotos erstellt nun ein Back-up in deinem Google-Konto. Dies kann einige Minuten dauern.

  1. Öffne Google Fotos und tippe rechts oben auf dein Profilfoto. Hast du kein Profilfoto eingestellt? Dann ist oft der Anfangsbuchstabe des eigenen Namens zu sehen.
  2. Wähle Einstellungen für Fotos.
  3. Tippe auf Sichern und synchronisieren.
  4. Sorge dafür, dass der Schieberegler neben Sichern und synchronisieren blau ist, indem du darauf tippst.

Google Fotos erstellt nun ein Back-up in deinem Google-Konto. Dies kann einige Minuten dauern. Auch praktisch: Die App nimmt alle Fotos, die du ab jetzt machst, in die nächsten Back-ups auf.

  1. Wische nach oben, sodass alle Apps angezeigt werden.
  2. Tippe auf Einstellungen.
  3. Gehe zu Konten und Sicherung.
  4. Wähle Konten verwalten.
  1. Tippe auf das Konto, das du entfernen möchtest.
  2. Tippe auf Konto entfernen.
  3. Bestätige deine Auswahl, indem du im Pop-up auf Konto entfernen tippst.
  4. Wiederhole diese Schritte für all deine Konten auf deinem Smartphone.

KONTEN BEI ANDEREN MARKEN LÖSCHEN

Maak een back-up voordat je begint. Daarna kun je in een paar stappen je accounts verwijderen van je Android smartphone.

Stap 1: Maak een back-up.
Stap 2: Open de instellingen voor accounts.
Stap 3: Verwijder je accounts.

Als je je accounts verwijdert van je Android-smartphone, kunnen er gegevens verloren gaan. Maak daarom altijd eerst een back-up. Hiermee stel je al je gegevens online veilig. Als je later je account koppelt aan een nieuwe smartphone, kan het nieuwe apparaat deze gegevens herstellen vanaf de back-up. In ons artikel lees je stap voor stap hoe je een back-up maakt van je Android-smartphone.

Maak een back-up van je Android-smartphone

Een back-up maken via Google is de eenvoudigste manier. Deze methode werkt met elke Android smartphone. Bovendien heb je waarschijnlijk al een Google-account, bijvoorbeeld om apps te downloaden uit de Play Store. Zo maak je een back-up via Google:

  • Stap 1: Open Google Drive en ga naar Instellingen
  • Stap 2: Maak een back-up
  • Stap 3: Download Google Foto’s en maak een back-up
  • Stap 4: Open Google Foto’s en activeer de back-upStap 1: Open Google Drive en ga naar Instellingen
  1. Open de Google Drive-app. Heb je hem nog niet geïnstalleerd op je smartphone? Download hem dan uit de Google Play Store.
  2. Tik op de 3 strepen in de linkerbovenhoek.
  3. Tik op de 3 strepen in de linkerbovenhoek.
  1. Tik op Opslaan en opnieuw instellen.
    Controleer of je Google-account is ingesteld onder Account.
  2. Is dit niet het geval? Tik dan op Account om je aan te melden bij je account.
    Selecteer “Nu back-up maken”.

Je smartphone maakt nu een reservekopie van je apps, gegevens en contacten. Je kunt de voortgang van de back-up zien in de blauwe balk bovenin het scherm. Wil je ook een back-up maken van je foto’s en video’s? Ga dan naar stap 3.

  1. Download de app Google Foto’s in de Play Store. Heb je deze app al op je mobiele telefoon? Ga dan verder met stap 4.
  2. Open de Google Foto’s-app en tik op Toestaan.
  3. Controleer of je account is geselecteerd. Is dit niet het geval? Tik dan op het huidige account. Log vervolgens in door op Account toevoegen te tikken.
  4. Tik op Back-up activeren.
  5. Selecteer de kwaliteit waarin je je foto’s wilt opslaan en tik op Bevestigen.

Google Foto’s zal nu een back-up maken in je Google-account. Dit kan enkele minuten duren.

  1. Open Google Foto’s en tik rechtsboven op je profielfoto. Heb je geen profielfoto ingesteld? Dan zie je vaak de eerste letter van je naam.
  2. Instellingen voor foto’s selecteren.
  3. Tik op Opslaan en synchroniseren.
  4. Zorg ervoor dat het schuifje naast Opslaan en synchroniseren blauw is door erop te tikken.

Google Foto’s zal nu een back-up maken in je Google-account. Dit kan een paar minuten duren. Ook handig: de app neemt vanaf nu alle foto’s die je maakt mee in de volgende back-ups.

  1.  Veeg omhoog zodat al je apps worden weergegeven.
  2. Tik op Instellingen.
  3. Scroll omlaag en tik op Accounts.
  1. Tik op het account dat je van de smartphone wilt verwijderen.
  2. Tik op Account verwijderen.
  3. Tik nogmaals op Verwijder account om te bevestigen.
  4. Herhaal deze stappen voor al je accounts.

Don't waste this discount!

New user coupon can be used on any item

%15
15% Off Your First Order
Code: SAVE15
Feb 22- Mar 01

By subscribing you agree with our Terms & Conditions and Privacy Policy.

Home Winkel Winkelwagen Account
Winkelwagen(0)

Geen producten in de winkelwagen. Geen producten in de winkelwagen.